Vyhledávání

Kontakt

CHS Ebbyland
Bc. Šárka Fockeová
Petrovice

sarkafo@seznam.cz

Zkouška ZOP

08.07.2013 00:00

Zkouška ZOP v Litoměřicích

Dne 7. 7. 2013 jsme se s Ebby zúčastnily zkoušek ZOP v Litoměřicích.

Od rána bylo zřejmé, že během dne nás čeká obrovské vedro. Sešlo se přibližně 18 psovodů, všichni v dobré náladě a tak není divu, že na cvičáku panovala veselá a pohodová atmosféra.

Ebbynka mě překvapila, přes vedro, které panovalo už od rána mne podržela, jediné co musíme více dopilovat je chůze u nohy bez vodítka, v tomto cviku jsme slabší, ale jinak je to moje šikulka :)

Tímto bych ráda poděkovala ZKO 533 Litoměřicím, panu rozhodčímu a také všem účastníkům. Opravdu jsem si tuto zkoušku užila, nebyla jsem ani tolik nervózní jako při první zkoušce (ZZO).

Rekapitulace: ZOP - 90 bodů, známka - výborně